نکاتی درباره درب‌ و پنجره‌های upvc
نوشته شده توسط : محیا یوسفی

نکاتی درباره درب‌ و پنجره‌های upvc

درب‌ و پنجره‌های upvc به طور گسترده‌ای در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. upvc ماده‌ای بسیار محبوب برای ساخت درب و پنجره است و به خاطر داشتن مزایای زیادی که دارد استفاده از آن هر روز بیشتر می‌شود. در زمان ساخت قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc در درون قاب از فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود که باعث استقامت و دوام درب‌ و پنجره‌های upvc می‌شود و آن را برای استفاده در انواع ساختمان‌ها مناسب می‌سازد.
درب‌ و پنجره‌های upvc امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا بر خلاف سایر مواد به راحتی تحت تاثیر رطوبت قرار نمی‌گیرد و بهترین نکته در مورد آن این است که بدون نیاز به نگهداری می‌تواند برای مدتی طولانی کارایی داشته باشد. می‌توانید جلوه ساختمان خود را با نصب درب‌ و پنجره upvc متحول کنید، و از مزایای بسیار آن استفاده کنید و محیطی آرام و اختصاصی برای خود ایجاد کنید.

برخی از مزایای استفاده از درب‌ و پنجره‌های upvc

شرکت ایران یو پی وی سی از قدرت و دوام موادی که در قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc استفاده می‌کند کاملا مطمئن بوده و کیفیت آنها را تضمین می‌کند. شما نگرانی بابت دوام محصولاتی که شرکت ایران یو پی وی سی برای شما نصب می‌کند نخواهید داشت. به نگهداری محدود و اندکی نیاز دارند و فقط شما باید آنها را با استفاده از یک پارچه تمیز کنید. آنها پوسیده نمی‌شوند و همچنین در برابر فرسایش و خوردگی و نمک مقاوم هستند که باعث می‌شود دوام بیشتری نسبت به درب‌ و پنجره‌هایی که از مواد دیگر ساخته می‌شوند داشته باشند.
این در و پنجره‌ها عمر طولانی دارند. آنها در آب و هوای مرطوب تغییر شکل نمی‌دهند، آنها سخت و مقاوم هستند. بهترین نکته در مورد این درب‌ها، شکل اولیه آنها است که حتی با وجود شرایط آب و هوایی خشن تغییر شکل بسیار جزئی می‌دهند. به راحتی باز شده و اجازه ورود هوا از دو طرف را می‌دهند که به تهویه هوا به صورت طبیعی کمک خواهند کرد. آنها در زمستان از ورود هوای سرد به خانه شما جلوگیری می‌کنند و باعث گرم ماندن شما می‌شوند و در تابستان اجازه ورود هوای گرم را نخواهند داد.
آنها سطح بالایی از عایق کاری در مقابل نویز ارائه می‌دهند. آلودگی صوتی خیابانی مانند صداهای ناشی از وسایل نقلیه مختلف و غیره بر زندگی شما تاثیری نخواهد گذاشت و می‌توانید در یک فضای دلپذیر و آرام زندگی کنید.

ایمنی درب و پنجره upvc

همانطور که در بالا ذکر شد، در داخل قاب‌های درب‌ و پنجره‌های upvc دارای یک لایه قوی از فولاد گالوانیزه است، بنابراین درب‌ و پنجره‌های upvc به سختی شکسته می‌شوند، این باعث می‌شود که شما قربانی دزدی و سرقت نشوید، این یک مزیت دیگر به محصولات شما اضافه می‌کند، بنابراین شما هیچ نگرانی در مورد امنیت خانه خود نخواهید داشت. یکی از مزایای عمده استفاده از درب‌ و پنجره‌های upvc این است که آنها قوی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسند هستند و به راحتی باز نخواهند شد.
بیشتر درب‌ و پنجره‌های upvc ضد باز شدن هستند، به این معنی که آنها نمی‌توانند توسط یک عامل مزاحم با اعمال فشار باز شوند که نقطه ضعف درب و پنجره‌های قدیمی و سنتی است. مواد upvc مستعد احتراق نیستند چرا که از یک ترکیب پروفیل دارای درجه بازدارنده آتش مطابق با DIN 4102 در آنها استفاده شده است، همچنین طبق استاندارد BS 476 الزامات مقاومت نسبی درجه 1 را برآورده می‌کنند.
از دیگر مزایای این مواد راحتی در تعمیر و تنظیم آنها است و از جهت دیگر بهره‌وری انرژی بالایی دارند. آنها راحت‌تر نصب می‌شوند و عایق کاری بهتری در مقایسه با قاب‌های قدیمی ارائه می‌دهند. این مواد قابلیت بازیافت بالایی دارند و این همچنین باعث می‌شود که آنها سازگار با محیط زیست هم باشند.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: